torsdag 21 januari 2010

Idag kom det ett paket på posten och i paketet låg en löp/skiddress från Newline. Tack till mig själv att jag äntligen skaffade en sådan. Färgen var inte som jag hade trott men det funkar. Det viktigaste är att den har windstopper framtill och andas baktill (kallas tydligen skorstenseffekt). Jackan sitter asbra men byxorna smickrar ju inte kroppen precis. Jaja, de är sköna och det är väl viktigare. Jag åker ju inte skidor för att vara snygg precis, med svett i pannan och snor som droppar. Hihihihhi.

Längtar till spåret och måste få till några rundor i helgen.

Nu ska jag krypa till sängs så att jag är ett piggt affärsbiträde imorgon. Sevim är på inköp i Stockholm så SG vilar under 3 dagar i mina händer.... oh my god.
Välkomna in och hälsa på. Ska försöka hinna fota lite nyheter, nu behövs vårinspiration här på bloggen.

Kvällen på Butlers flöt på bra och jag fick gå hem lite tidigare. Kunde tänkt mig att stanna för det var en väldigt behaglig kväll men det kan nog vara bra att sova, som sagt.

GODNATT!!!

1 kommentar:

Sofie sa...

Lycka till på SG, det kommer att gå toppen! Kram