onsdag 16 mars 2011

Victoria Milan

Nu är jag ordentligt upprörd!!!
Vid ett flertal tillfällen har jag sett en liten reklamannons dyka vid sidan på min facebook och andra webbsidor. Jag har inte reflekterat över vad det står eller innebär men häromdagen klickade jag på annonsen för att se vad det var, nyfiken som jag är.

Dating via internet har slagit igenom stort och jag vet många som har träffats den vägen, härligt för dem. Vid första anblicken av www.victoriamilan.se (filmannons finns här) ser det ut som en ny datingservice och det är det också... men för GIFTA!!!!
WTF! Jag får krupp... är det inte tillräckligt med otrohet i vår vardag ändå. Ska det uppmanas till att ha affärer vid sidan av sitt äktenskap/samboskap nu också. Helt jäkla idiotiskt! Vill man ha affärer är det väl bättre att vara singel! Man kan faktiskt inte både ha kakan och äta den!

Sveriges första datingsida för gifta och sambos (några korta meningar, utvalda av mig)

Saknar du passion? Victoria Milan är Sveriges första datingsida för gifta och sambos som söker efter det lilla extra i livet. Känner du dig fångad i ett monotont kärleksförhållande, trött på att din partner reser för mycket eller bara vill liva upp vardagen lite?

Du kanske söker efter någon i din egen stad att träffa på en fast tidspunkt i veckan? Eller varför inte ha en hemlig affär utanför landsgränsen? Du vet inte vad du går miste om i livet utan att prova på. Så varför inte möta de nu? Kom ihåg, livet är kort.


Jag ska inte skriva mer nu för jag känner hur jag kokar inombords och då kan jag inte hålla mig till ämnet. Vore tacksam om ni skriver en reaktion till detta i kommentarfältet. Vad tycker ni? Överreagerar jag?

2 kommentarer:

Annis sa...

Nä verkligen inte... är detta verkligen sant??!!!!!!!!!! HELT SJUKT! Grrrr

Lina sa...

Helt sjukt ju!