tisdag 4 december 2012

Svettallergi??!!

I går fick jag äntligen träna BodyCombat igen! Hela kroppen var taggad och jag gav järnet. 
Det går att göra rätt mycket med programmet så här sista veckan innan byte till nytt. 

Jag har väldigt känsliga ögon och de brukar bli väldigt röda när jag svettas. Jag brukar säga att jag är allergisk mot svett, men egentligen är det väl att ögonen är känsliga mot saltet? 
Under måndagens pass fick jag typ blunda under låt 8 (sista konditionslåten) för det sved som fasen när svettet sprutade och rann ner i mina ögon.... riktigt obehagligt! Tur att jag aldrig har produkter i mitt hår, typ mousse, spray och gelé. Då hade det väl inte gått att träna överhuvudtaget. 

När jag kom in i omklädningsrummet såg jag mig själv i spegeln och fick en chock! 
Visst, jag brukar se skum ut efter svettiga träningspass men det här var läskigt på riktigt. 
Huha, jag blev tvungen att fota för att visa. Bläääää!

Nu ska dock tilläggas att jag tagit bort färgen på ansiktet och då blir den röda färgen ännu tydligare. 
"Tillståndet" höll i sig och senare på kvällen fick jag kraftig huvudvärk. Suck!! 
Fick ändå bita ihop och skicka in en examinationsuppgift till Sociologen. Deadline 23.59 och jag klickade på skicka-knappen kl. 23.54. Gött!! Nu är det bara två stora grejer kvar! 

Idag blev det crossfit och en dejt med Barbara - känner mig lite mör men nöjd! 
Uträkning av ming tid och hur passet kändes får komma ut på bloggen imorgon. Jag är dötrött och ska knyta mig... först fixa lite med pelletspannan så jag inte förfryser inatt. 
17,4 grader är alldeles för kallt enligt mig. 

1 kommentar:

Unknown sa...

Var rädd om dig!!!!!!!!!!
Kram gumman!