tisdag 17 november 2009

Äckelmagad

Jag kan vara lite känslig ibland och blir lätt äcklad av konstiga saker man stoppar i munnen.
Idag blev jag äckelmagad (som jag kallar det) två gånger på samma dag.

Första händelsen var när jag gick från Centralstationen till Humanisten i Göteborg. Jag möter då en man som precis öppnar upp en ost (stor trekant), öppnar munnen, stoppar in hela osten och jag en gigantisk tugga. Jag höll på att kräkas på riktigt.... fy va äckligt!!!!
Hela mitt ansikte blir en stor grimas nu när jag bara skriver om det.

Andra händelsen inträffade på spårvagnen från korsvägen till Centralstation. I sättet mitt emot mig satt en man som antaglien hade en käkprotes eller liknande som satt löst. Varje gång han tuggade (vilket han gjorde konstant) så åkte hela underkäken ut över läppen.... bläää. Självklart synd om honom men det såg verkligen osmakligt ut.

Vad blir ni äcklade av?
Skriv gärna en kommentar och berätta!
Kram

Inga kommentarer: