måndag 9 november 2009

HANDLEDARE

Jag försöker skriva min uppsats och det går sådär... Dels prioriterar jag annat och dels fungerar det mindre bra med min handledare. Hon är jättetrevlig och kunnig men hon svarar ALDRIG på mina mail. Har väntat på svar i närmare två veckor och igår när jag av en slump loggade in på skolmailen hade jag fått ett mail.

"Dessa frågor får du ta med Christian som är din handledare"
What??!!!! När fick jag en ny handledare?
Skrev ett kort mail tillbaka om att jag inte hört något om detta och skickade iväg det direkt.

Loggade in nu igen och har då fått följande svar:
"Oj, förlåt. Jag har blandat ihop er. Allt är som vanligt, du har mig som handledare".
Känns ju jättetryggt det här, eller inte.

Men, men, de är ju intem er än människor de heller.
Stockholm nu i tre dagar och sedan är det hårdsatsning. Måste bli klar, orkar inte tänka mer på skiten. TJO KOKO!!!

Inga kommentarer: