tisdag 3 november 2009

TROLL-hättan

I lördags efter det lyckade dansaerobicpasset var det dags för Halloweenfest.
Jag har inte varit på så många maskerader men är ändå trött på temat SEXIG katt, SEXIG djävul, SEXIG häxa osv. Jag och Sevim valde att istället vara två fula troll(karlar). Så roligt!
Vi gick in i våra roller och till en början pratade vi knappt med folk utan grymtade bara mot dem. Den ena masken hade en vit mustasch och den andra en brun. Med jämna mellanrum bytte vi mask för att de inte skulle hålla koll på vem av som var vem =)

Festen var lyckad och alla hade klätt ut sig ordentligt och behöll dessutom dräkterna på när vi gick vidare till Butlers.
Jag smög runt på Butlers och njöt av att ingen visste att det var jag, hahaha. Ställde mig med folk och diggade till musiken utan att presentera mig och lullade sedan vidare. De som känner mig kom på att det var jag och för någon avslöjade jag min identitet. SKITKUL!!!!

I baren var det några som inte riktigt kunde acceptera min mask och började slita i både den och min dräkt.... GRRRRRRRRRRR! Jag sprang därifrån, med masken på sned = rätt in i en vägg. AJ!!
Masken fick sitta på även på Ammis och det var verkligen bra för där fanns massor av mina f.d elever. Puh. De såg inte sin lite "salongsberusade" exlärare. Hahahaha.
För att verkligen utnyttja min hemliga identitet så flirtade jag (händer aldrig för jag vet inte hur man gör) med en som också var utklädd. Så jäkla roligt för han blev nyfiken på vem det var bakom denna gärsliga trollmask och jag avslöjade det inte ens när vi sa hejdå. UTANFÖR AMMIS
Det hade ju varit katastrof att lyckas "flirta upp" någon när man är troll när det aldrig går annars. Hihihihi.
Ser redan fram emot nästa Halloween. Då blir det helmask igen... det var fantastiskt kul att vara oigenkännbar. Lite skrämmande bara att när man dagen efter läser i Trollhättans tidning att flera utklädda personer blivit rejält misshandlade. SUCK!

/Gargamel

2 kommentarer:

Pappi coolo sa...

Klickar man på collaget så blir det större =)

Sofia sa...

Haha håller verkligen med dig om att ALLA klär ut sig för att vara sexiga. Jag firade Halloween med Nina iår och då vet du ju ungefär hur det brukar sluta :P Vi var smurfar, och levde oss också in i våra roller kan man säga. vi gick på led i takt och hade gjort en smurfdans som vi dansade på repeat :P Kul var det iaf.