torsdag 24 december 2009

Julaftons morgon

Nu är det jul här i vårt hus, julen är kommen, hopp falleralla laaaa! Grötfrukost med en mycket trött lillasyster vid tiotiden och sedan gick vi till Älvhögsborg för att delta i det traditionella Skinkepasset. Gymmet är egentligen stängt men i åtta år har Malin kört ett mycket uppskattat cykelpass med upphottade jullåtar. Låter kanske galet att gå och träna på julafton men det är en fantastisk stämning och man kommer igång. Perfekt för mig som annars bara går och väntar till klockan blir 16 och släkten ska träffas. Tydligen är det fler som har det så för passet var FULLT.


Alla julklappar är i varje fall inslagna och jag ska få ner mina rim på pränt innan jag hoppas in i duschen. Sedan är allt klart och julfirandet kan börja.
Sevim tycker att min gran är den fulaste hon någonsin sett men så illa är det väl ändå inte??

Inga kommentarer: