lördag 19 december 2009

Julfest med Plus

Igår var det en heldag på Plus kan man säga.
Började med vanligt jobb mellan 9-14 och sedan hade vi teammöte mellan 14-17. Vi gick igenom året och vad som komma skall. Så spännande med alla nya projekt.
17.00 kom även alla anmälda instruktörer och då var det såklart dags för lite träning. Vi värmde upp med vår nya träningsform Zumba. Hihihihi, det var ju riktigt roligt, att man sen är stel som ett kylskåp är en annan sak. När vi var lite varma i kläderna delades vi in i två lag och i dessa lag tävlade vi i skidskytte. Varje person skulle staka 100 m i vår längdskidåkningsmaskiner och sedan skulle man skjuta ner pappersmuggar med gummiband. Såååå roligt!!

En timme på oss att duscha och piffa iordning oss och sedan var det julmiddag i Stora konferenssalen. Mumsigt, men jag har inte lärt mig äta julskinka ännu.
Under kvällen hade vi music quiz, julklappslek och två presentationer på förslag till nya Älvhögsborgsloggan. Häftigt. Det ena kan bli riktigt, riktigt bra.
Kvällen rullade på utan större skandaler. Jag blåste dock ut ett ljus väldigt hårt och fick stearin i hela ansiktet och sedan vällte jag ut ett vinglas på vår VD. Hmmm... Helt plötsligt var klockan tjugo över ett och då fick jag bråttom till Butlers. Dansade loss med dem som hade gått dit tidigare och sedan var det efterfest hos mig. Ett otippat gäng; jag + tre från badpersonalen + en Funky Kidzinstruktör. Hahaha. De gick närmare halv fem.
Klockan 10 ringde klockan och jag gjorde mig klar för en dag på SG. MASSA folk idag, jippi. Det
var kul och vi sålde annorlunda varor. Jag fick såklart köpt 6 nya julgranskulor, attans. Jag skulle ju hålla mig. Ska ta och hänga dem i granen nu och sedan värma glögg till Lilla Julafton. Sevim, Monica, Homie och Jojjo ska komma ihop på julmys med julklappslek. Tjo koko!!


1 kommentar:

Sevtap sa...

Du har fullt upp som vanligt :) Idag är det min tur att göra en insats på SG! Ha en bra dag, kram.