fredag 25 december 2009

Julklappar och julkort

Goddag!
Har lite dåligt samvete.... gick inte upp förrän strax efter halv två idag. Hahaha, jag låg i sängen och vred och vände mig och orkade bara inte gå upp. Antagligen för att jag hade brett ut mig över hela sängen och njöt av att kunna ta STOR plats. Härligt! Sen behövde jag nog ta igen många timmar av förlorad sömn den senaste veckan. Nu är jag pigg men dagen är ju snart slut.... inte kul. Julafton var som sagt lyckad och kvällen flöt på med god mat och trevligt sällskap. Sevtap ställde upp som tomte och hon gjorde verkligen kvällen för Saga och Zacharias. Tack så mycket.
Jag måste ha varit väldigt snäll i år för jag fick massa fina och bra saker. Nästan genant...
  • Nytt täcke - gosigt
  • Två linnen
  • Pannband
  • Skidhandskar
  • Hypnotisören - bok
  • Almanacka
  • Glöggshot (Sevim)
  • Massa te (Sevim)
  • Bakfyllepiller (Sevim)
  • Choklad
  • Knivblock och knivar från Anders Petter
  • Hårspray (Homie & systrar)
  • Presentkort på klippning
  • Sockerskål
  • Glas till min Minesamling
  • Muggvärmare till datorn - julklappsleken =)

Jag har även fått en massa julkort i år. Jättekul, MEN jag skäms. Jag har nämligen inte skickat några... inte ens via internet eller sms. Skäms på mig men ett stort tack till alla er som skickat. Jag blir jätteglad.

Inga kommentarer: