fredag 19 februari 2010

Sorg

Har precis läst TTEla och fann där den dödsannons jag fasat för att läsa.
På något sätt har jag hoppats att någon ska komma och säga att det bara varit ett tragiskt rykte, att det inte är sant. Idag fick jag det svart på vitt. Han finns inte mer.
En klump i halsen när man ser födelseår och namn på de närmast sörjande, får dock bita ihop här på jobbet och ta itu med känslorna sedan.

Har skrivit några ord till en av hans närmaste anhöriga och det var inte det lättaste.... vad f_n skriver man??
Inget hjälper!

Personen som gått bort är ingen nära vän, snarare en bekant från förr. Mitt ex lillebror som jag bara pratat med vid enstaka tillfällen de senaste åren. Ändå river det upp både minnen och starka känslor. Skumt, men inget man kan rå för. Tror att många tankar går till hans familj, hur har de reagerat? Hur går de vidare?
Jag själv har kommit i kontakt med känslor jag inte visste jag hade och jag fasar för hur reaktionen hade blivit om det var någon som stått mig närmare.

Se till att håll er friska och välmående där ute. Ta hand om varandra!
Sprid glädje och gnäll inte över småsaker!
Nu jäklar ska vi vara positiva och stötta dem som har det svårt.
MASSA KRAMAR!!!!

Inga kommentarer: