lördag 10 april 2010

Organisering

Det här är jag i ett nötskal... listor, översikter, planering, organisering...
Igår mailade vi ut sommarschemat till alla instruktörer och direkt blev inkorgen överfull med mail om byten av pass och när instruktörerna kan och inte kan ha sina pass.

Jag kände att allt detta kan bli svårt att ha i huvudet en hel sommar och gjorde därför en liten skiss på alla pass vi kommer ha från v.22-35 och har börjat skriva in vem som har vilket pass de olika veckorna. Förhoppningsvis medför detta att det blir korrekt info ut mot kund och att vi vet hur HELA sommaren ser ut och inte bara en dag i taget.
Jihoo!! Riktigt nöjd med den mycket avancerade layouten :)

7 personer kom för övrigt på mitt kettlebellpass... det blev bra för då kunde vi äntligen köra med två lika tunga kettlebells i en övning som heter Manmaker.... hihihihi. Den är rolig. Nästan så jag hoppas att det blir få på måndag när jag ska ha Linda kettlebell på lunchen.

På vägen hem från passet mötte jag Monica, Anders och deras 5 dagar gamla DELLA. Såååå liten och såååå söt. Bebisar är verkligen mirakel på riktigt.
De strålade i kapp av lycka och jag gick därifrån med massa lycklig energi.

Nu väntar duschen och lite mat innan jag ska jobba igen. Ikväll ska jag stå i bar och buffé för Butlers på en "Back to the 60's"-gala på Älvhögsborg. 16.00 startar vi och blir väl kvar någon timme eller två efter det att showen slutar vid 01.00. Ska bli riktigt kul och jag har ändå inga andra planer för denna lördagkväll.

Inga kommentarer: