onsdag 20 oktober 2010

Ajajaj

Onsdagar är en tuff dag.
Tillbringar dagens första 4.5 timmar i Tingvallahallen med stojjiga 6:or vilket gör att huvudet dunkar ganska bra efteråt. Ska försöka få lite bättre pli på dem och kanske införskaffa mig ett par öronproppar... risken finns att mitt tålamod tryter kraftigt annars.
Skulle haft några utvecklingssamtal men vi flyttade dem till nästa vecka. Hann med lite bokning av simning m.m innan det var dags att åka hem. Slappade lite innan det var dags för höstens löfte; Bodybalance. Jag har lovat mig själv att träna det regelbundet för att få tillbaka min rörlighet. Det har gått sådär... det dyker alltid upp saker på onsdagar men idag hade jag inga ursäkter.Nytt program - nya utmaningar.
Det gick ok, jag tyckte om musiken och jag klarade de flesta övningarna. Sen kommer den där delen där man jobbar med rörligheten i sätet och där går det skit rent ut sagt. Pratade lite med instruktören efteråt och vi kom fram till att jag borde kolla upp det hos en naprapat eller liknande. Det är verkligen skumt för det är inte en logisk stelhet. SUCK!!!
Tur att Mathias Brunberg snart kommer hem och kan hjälpa mig. Tycker inte om att undersökas en får nog ge min kropp en ärlig chans :)

Nu väntar sängen... fasen vad gött!
Bifogar två bilder från min & Jojjos tillfälliga karriär som cykelmekaniker denna afton.
Hennes stöd hade fastnat = jag skruvade loss hela ski_en.
Mitt lås höll på att ramla av = Jojjo skruvade fast det igen.
KVINNOR KAN :)

Inga kommentarer: