tisdag 30 november 2010

Planeringsdag

Hej på er!
Alla elever i år 8 är på praktik denna veckan och eftersom mina tisdagar är tillägnade dem så hade jag inga lektioner idag. Alltså en hel dag med planeringstid. LYX!
Jag har läst igenom en massa teoriuppgifter, fyllt i närvaro och skrivit omdömen. Så skönt att beta av lite saker på listan innan det är dags att sätta betyg. Herregud, tänk att det snart gått en termin. Jag tänker fortfarande att jag är ny på skolan och ska lära mig det ena och det andra.
Passade på att öva mig lite på Photo Boot och på bilden ser ni mitt senaste köp; En asskön, megago, kanonvarm hoodtröja i vitt ludd. Sååå nöjd med det köpet. Man anar även min nya hårfärg - nu är det the dark side som gäller för mig ett tag :)

På lunchen tog jag en ljuvlig promenad i solen och snöskimret för att i stan möta upp Yvonne och ta en lunch på A&O. Ost- och broccolipaj blev det idag och det var grymt gott. Tiden flög iväg och vi hann väl prata om hälften av planerade ämnen ungefär. Promenaden tillbaka till skolan förgylldes av en chai latte take-away. Mums! Det var jag värd!
Är hemma en snabbis nu och snart är det dags för styrka och boxing. är väldigt trött i min längrygg så jag hoppas att jag håller. Jäkligt trött på det här nu! Antar att det är kroppen som kompenserar på något skumt sätt och det bidrar till trötthet på andra ställen. Grrrrr.

Inga kommentarer: