onsdag 3 november 2010

Utmaning

Bedros har skickat en utmaning till mig på www.nikestore.com som jag såklart måste anta.
Den är enkel då den enbart handlar om bli den som sprungit flest kilometrar innan julafton.
Utmaningen är också väldigt tuff då Bedros typ springer 1 mil om dagen och jag inte har sprungit en kilometer sen jag sprang Kraftprovet i somras.

Onsdagar är ju min heliga Bodybalance dag och för att känna att jag är på rätt väg så tänkte jag gå ner till gymmet redan nu och försöka springa lite på löpbandet. SUCK! Hade hellre stannat i soffan.

Jag försökte göra en skärmavbildning av utmaningen (fick lära oss det på kursen vi var på idag) men det fungerade så där. Ska försöka ikväll igen.

Kram kram

1 kommentar:

Pappi coolo sa...

Jag tog mig igenom 6 km och känner mig riktigt nöjd med det. Rätt skönt var det också och Balancepasset uppfyllde även en mycket bra stretchfunktion.

FIck precis ordning på hur man gör en skärmavbildning men ni måste jag lära mig att göra det till en bildfil för att det ska gå att få in i bloggen. Spännande!