fredag 25 februari 2011

Shoppingen

Lite rastlös så här på sportlovet så jag har gjort ett litet collage med bilder på det jag shoppade under min Danmarkstripp.
1. En concealer (förstår inte hur jag ska göra med den) från Bodyshop och en gigantisk duschkräm som man fick på köpet om man handlade för mer än 400kr, vilket jag såklart var tvungen att göra. (Därav concealern)
2. Nikesneakers :)
3. Te och ett läppbalsam från EOS (evolution of smooth)
4. Ett nytt bodybutter, en ny grym fotkräm och en ögongelé (också för att komma upp i 400kr, samt att jag jäkligt trött på mina påsar under ögonen).
5. Detta är en present ifrån Pernille. Supergod chailatte!!! Ska se till att det blir många tillfällen då jag är värd en sådan :)
6. Koppar från Kähler. Paketet med två stora turkosa är från Pernille och de två små köpte jag själv. Välkommen på frukost!

Inga kommentarer: