lördag 19 mars 2011

Det är inte bara jag...

... som har reagerat på reklamen för Victoria Milan.
Pratade precis med en kollega i telefonen och då upplyste han mig om att det var en artikel/notis om detta i TTEla igår (Trollhättans lokaltidning).
Jag surfade direkt in på sidan och kunde läsa att det är rekordmånga som anmält sidan till reklamombudsmannen. De har redan fått in över 90 anmälningar!

Grundaren Sigurd Vedal säger att det finns en stor marknad för detta, att medlemstalet ligger över förväntan och att de faktiskt har en panikknapp om man vill komma till en mer oskyldig sajt. Men det var väl bra.... då är det ju ingenting att vara upprörd över??
JOOOOO!

Som avslutande mening i notisen säger Vedal att deras tjänst är ett alternativ till skilsmässa. Men va sjutton, han har ju missat hela poängen!
Är man gift så har man en partner punkt slut! Vill man ha olika affärer så är man singel. Otrohet är inte ok vare sig på nätet eller på hotellrummet. Hur kan en affär någonsin bli ett alternativ till skilsmässa? En affär är väl oftare en orsak till skilsmässa. Jag hoppas att Vedal är singel, stackars den frun annars!

Vill du läsa notisen så klicka här.
Vill du läsa mitt tidigare inlägg om Victoria Milan, scrolla ner till 16 mars.

Inga kommentarer: