tisdag 19 april 2011

3/30 En låt som gör mig glad

Tog en rejäl sovmorgon idag och precis när jag vaknat till och påbörjat min städning (jag vet att det är sol men jag måste få ordning på den här lägenheten NU) så ringde Bedros. Hans samtal var en väldigt bra start på dagen av 2 anledningar.
1. Han ville luncha med mig :) Tackade såklart ja! Städningen får vänta.
2. Han bad mig gå in på hans blogg och kika på inläget han precis publicerat. Jag klickade in och i mitten av inlägget hittade jag en ny låt av Jennifer Lopez.... med namnet PAPI!!!
Har lyssnat 3 gånger redan och jag blir glad i hela kroppen.
Våren är här och jag känner att den blir precis hur underbar som helst!

När jag igår tjuvkikade på dagen ämne i musikutmaningen började jag fundera på vilken låt jag skulle välja... efter denna start på dagen blev valet inte så svårt. Självklart får det bli PAPI!

PS: Jag har med hjälp av Andreas Bonskog fått till det här med youtube-klippen igen. Det var så lätt så det blev svårt. Tack tack.

1 kommentar:

OneMonkeyboy sa...

Hjälper dig när du vill :)