måndag 25 april 2011

9/30 En låt jag kan dansa till

Titeln på detta inlägg kan tolkas på två sätt.
1. Att jag kan en dans till den låt jag väljer...
2. Att jag börjar dansa eller kan tänka mig att svänga de lurviga när jag hör denna låt.
För mig som inte är så dansant så är det främst alternativ två som fick mig att välja denna låt, som jag även länkat till tidigare här i bloggen, Born this way med Lady Gaga.

En låt som blivit bättre och bättre ju mer jag lyssnat på den. Den riktiga versionen med ett väldigt långt intro är skum, i varje fall videon. Lite småcreapy om jag ska vara ärlig...
Därför har jag nu valt att ta med ett klipp där det är en stillbild på Gaga och mer fokus på själva låten. Höj volymen, dra för gardinerna och släpp loss innan ni lägger er.
Jag lovar att ni kommer somna extra gott och med ett stort leende på läpparna.
PS: Egentligen skulle man kunna säga att alternativ 1 funkar också... jag har ju faktiskt varit med på ett danspass till denna låt, made by Ida och Bedros (klicka för filmklipp).

Inga kommentarer: