onsdag 1 juni 2011

Sportamore

Sent i söndags kväll, efter Irene Huss, klickade jag & Jojjo in oss på www.sportamore.se för att kika på deras Nikekläder och utrustning. Vi hittade en hel del grejer som vi tyckte om och gjorde en beställning. I tisdags på förmiddagen fick jag ett sms om att ett paket fanns att hämta på Drottningstorget. Jag åkte dit efter jobbet och visst var det våra Nike-produkter. Jippi!

Herregud, sicken service. Grymt bra leveranstid, fri frakt och fri retur. Ni blev vi nöjda med allt vi köpte så vi kommer inte behöva använda returen men det är ju ändå en väldigt bra fördel.
Jag vill med detta inlägg rekommendera er att shoppa via internet och absolut från denna sida.

1 kommentar:

CASA STORE sa...

Jag gjorde också en beställning i söndags från dom:-) efter jag gjort det gick jag in på deras sida på fb & där fick jag i ons se att dom har 15% på kläder, skor om man uppgav en kod...hmm ja det blir kanske mer därifrån snart då;-)Såå snabb leverans! Ha en fin helg! Alexandra Haag