onsdag 26 oktober 2011

Guldhjärtat


När jag åt frukost imorse så loggade jag in på facebook för att se om det hänt något under natten, och det hade det minsann. Bedros Kabranian har nominerat mig till Årets Instruktör i tävlingen Guldhjärtat som sker i samband med Fitnessfestivalen. Priset delas ut till en person som inspirerar, instruerar och har en stark profil.
Så här står det om tävlingen på deras hemsida:
- Guldhjärtat, arrangerat av Strong Events, delas från 2011 ut för behjärtansvärda insatser i träningsbranschen under det gångna året. Då till personer och företag som arbetar med hjärtat, för att ge medmänniskor en bättre hälsa och en väl fungerande kropp.
- Rösta före den 24 november.
- Du kan endast rösta en gång per kategori.
- Folkets röst räknas 50%
- Guldhjärtats juryröster räknas 50%
- Juryn består av en rad kunniga branschprofiler inom respektive område.
- Prisutdelare är i år bl a Tony Irving
Branschmiddag med utdelning av Guldhjärtat.

Arena Älvhögsborg har blivit nominerat som Årets Anläggning.
Jag hoppas såklart att alla ni som läser detta klickar in och röstar på både mig och anläggningen. Stort tack till Bedros som tagit sig tid till att skriva ihop en fantastisk nominering. Sådant värmer! Tufft motstånd ser jag men man kan ju alltid hoppas =)



Inga kommentarer: