onsdag 4 januari 2012

Frisk, fräsch och fit :)

Jag har inga nyårslöften inför 2012.
Jag har däremot förhoppningar och mål av olika slag.

MÅL
* En svensk klassiker
* Skriva klart min uppsats
* Få igång Trollhättans Kettlebell Sport Klubb ordentligt

FÖRHOPPNINGAR
* Roliga resor
* Bli sambo, ojojojoj så spännande det skulle vara!
* En fast lärartjänst
* Ett lyckat 30-årsfirande
* Ett välplanerat bröllop för min kära Homie och hennes Mika

I självhjälpskurser för personer med dåligt självförtroende eller dålig självkänsla uppmanas deltagarna ofta att upprepa ett mantra för sig själv framför spegeln; Jag är stark, jag är vacker, jag duger som jag är (eller liknande). Jag ska ha ett sådant mantra under 2012, fast mer för att inte tappa motivationen när träningen har sina toppar och dalar.

Jag hoppas att jag under 2012 kommer att bli och vara FRISK, FRÄSCH OCH FIT!!

Inga kommentarer: