onsdag 21 mars 2012

Feets - gaaah!

Det är LITE för mycket av LITE för mycket just nu och det känns som att allt pyser ut genom öronen... Det går i 120 kan man säga, men snart är det april och då tror jag det lugnar sig en hel del. I helgen är det 24-timmars spinning och det är en av tidsbovarna som snart är över...
Igår hade jag ett boxpass och det besöktes av två fransmän. Det blev ett pass på en hejdundrans svengelska. Hjärnan gick på högvarv efter utvecklingssamtal och en väldans massa beslut så jag hade en lång väg till mitt förråd av engelska ord och basgrammatik. Exempelvis så sa jag halva passet igenom: Move your feetS - hahahaha...
Seriöst, one foot - many feet.
Antagligen var det väl snarare de svenska deltagarna som reagerade men va fasen, jag bjuder på den. Passande nog kom en engelsk kurslitteratur på posten idag. 220kr bara för att kunna ge rätt sidangivelse på 3 citat som jag har med i min uppsats. Ska det vara så ska det vara rätt tydligen... SUCK!! Har inte ens öppnat den ännu men på söndag kanske??

Nu ska det göras en keynote (powerpoint) som styrketräning och doping... år 9 ska få teori på idrotten imorgon. Spännande!

Inga kommentarer: