måndag 7 maj 2012

Lite mycket nu

Underbara våren verkar vara här!!! 

Det är väldigt mycket som sker just nu... eller ja, egentligen är det bara en uppsats som finslipas, korrigeras och bearbetas men det tar ALL min energi. Tackar dock träningen! Utan den hade jag aldrig orkat. Även om det känns tungt att gå dit mår jag bättre efteråt och känner mig återigen laddad och lite nöjd med mig själv. Något jag alltid vetat om men verkligen upplever på riktigt just nu.

Bloggen, vänner och familj blir för tillfället lite åsidosatta, men efter 16 maj och framförallt efter 7 juni kan jag vara människa igen och ägna mig åt sådant som jag verkligen känner för. Då ska jag också tillåta mig själv att planera, drömma och fundera på den flytt som närmar sig.... snart, snart snart, bor jag i hus!!!


Inga kommentarer: