måndag 2 mars 2009

Spindelharpan

Nu är det dags att göra det officiellt:

Jag är beroende - av spindelharpan.
Har jag väl börjat är det kört, då blir det minst 10 i följd. Inte för att jag vinner, blir glad och spelar igen. Tvärtom. Det blir ju banne mig förlust varje gång.

Tydligen har jag svårt att acceptera detta för jag hör mig själv, gång på gång, mumla - detta är sista gången och fem minuter senare hör jag - en sista gång!

Spelstatistiken ser katastrofal ut: 215 omgångar spelade. Vunna omgångar 14st (6%). Flest förluster i följd: 46!!! Oh my god!

Hur ska jag ta mig ur detta? Något förslag?

Kanske borde radera det ur min dator eller betala för varje gång.... hmm.


Får fundera vidare på detta men först EN OMGÅNG TILL ;)

PS: Sökte på patiens på eniro.se för att hitta en passande bild. Första träffen var till en blogg där innehavaren skrev om patiens-sjukan - hjälp. http://thatsmycool.blogspot.com/2008/11/patians-sjukan.html

Inga kommentarer: