onsdag 14 oktober 2009

HJÄLP!!!!

HJÄLP!!!
Skulle plugga hela dagen men har istället gjort rent min micro, mina fläktar och andra spännande utrymmen. Mitt i diskandet kom min lillasyster upp på en kopp te. Helt plötsligt frågar hon varför jag har ristat in två bokstäver i nacken?? Jag blev ett frågetecken och förstod ingenting, trodde verkligen att hon skojade så hon fick låna min kamera och fota min nacke.
Scary!!! Var kommer dessa bokstäver ifrån?
Jag har kollat alla kläder och saker jag kan ha legat på i natt... inga spår av C eller E. De är liksom inristade för nu två timmar senare är de fortfarande lika tydliga!!!!
Vet inte om jag ska skratta eller gråta men är väldigt fundersam just nu.... inget pluggande här inte! Är det någon där ute som har likadana bokstäver i nacken så tag kontakt med mig omedelbart.... eller om ni har någon teori/förklaring till detta mysterium!!!

Inga kommentarer: