måndag 23 november 2009

Axeln min värker

Precis hemkommen från mina pass och sitter här nyduschad och surplar te, ikväll blev det smaken Kejsarens blomma. Ett gott, grönt te.
Det är sjukt mycket folk på Plus för tillfället. Deltagarantalet på passen fortsätter bara att öka... galet kul och förvånande då det brukar droppa av ordentligt i november. Jippi!!!
På combaten var det otroligt bra ös och jag tror jag fick det till 45 deltagare som kämpade och tjoade. Längtar redan till nästa vecka.

Under dagen har det värkt lite i min högra axel och upp i nacken men jag har tänkt att det nog bara beror på lite tokig sovställning, vilket jag ofta har. På cirkelträningen med ryttarna gjorde tyvärr axeln väldigt ont och det var vissa övningar jag inte kunde genomföra. Skit också! Det har jag inte tid med.
Jag hoppas att det inte är något allvarligt. Efter att ha sett några filmklipp där jag gör mitt partytrick, MASKEN, så har jag dock en teori om att det är denna lilla övning som satt sina spår. Hope so!

Nu ska jag fortsätta att läsa Ondskan som är en av de romaner som jag ska analysera i min uppsats.

Masken har gjorts några gånger tidigare; här med en brunare kropp men på ett väldigt mycket äckligare golv. Alexander bar, Rhodos :)

Inga kommentarer: