lördag 7 november 2009

Personlighetsklyvning

Fredag natt och klockan börjar närma sig 02... ännu en gång har jag överskattat min tid och ska nu bränna ut musiken till mitt cykelpass imorgon. Älvhögsborg Plus har Öppet Hus och medlemsdag hela dagen och då ska vi ha en massa specialpass. Jag blev tilldelad cykel och fick välja tema alldeles själv. Provar något nytt och ska köra ett PIMP MY BIKE-pass.

Hittade denna vackra bild och den inspirerar mig när jag sitter här med truckerkeps och brillor och lyssnar på lite för hög musik. Tur att det är fredag.
Man kan ju undra varför jag sjkuter upp detta projekt till den tid då jag borde ladda med sömn? Jo, jag har nämligen börjat satsa på den sociala biten och efter mina nästan 14 timmar på jobbet så blev det IDOL-kväll hos mig med Sevim, Jonas, Tomas och Jojjo.
Man kan titta på IDOL på två sätt:
1. Själv med lite snacks och lyssna på allt som sjungs och sägs.
2. Tillsammans med personer som inte följer programmet och ändå har kommentarer om allt...
Jag kan faktiskt inte bestämma vilket jag föredrar. Tycker om att skratta och helt ärligt blir det ett antal fler skratt i dessa människors sällskap.

När det gäller IDOL i övrigt så uttrycker jag mig lite coolt för en gångs skull: ERIK, du ÄGER!
Fjortis-Sofia som glatt klappade händerna och fnissade när Erik framförde sitt bidrag sadlar nu om till rapparen Pappi Coolo, gör westside tecken och säger YO! Stay in the fight, try to have a good night, mother....

Inga kommentarer: