söndag 8 november 2009

Yo man, respect!

Jag är verkligen såå stolt över att arbeta på Älvhögsborg Plus.
Som jag nämnde igår så har vi idag haft Öppet Hus och medlemsdag. 15 specialpass, smörgåsar, kaffe, morotskaka, drygt 50 vinster, erbjudanden på massage, kläder, produker osv gjorde dagen riktigt lyckad. Självklart hade även vi i personalen ett stort finger med i spelet. Allt sköttes ypperligt och jag njöt från 09.45 till 17.00... varje sekund :) Bra jobbat!!!
De första timmarna stod jag i vårt lotteri där besökare fick en gratis biljett var. Vilket glädjejobb... hade jag inte behövt gå därifrån för att ha pass så hade jag nog stått kvar fortfarande. Jag har haft äran att dela ut underbara priser: Årskort bad (1700kr), flera 6 mån fri träning (3000kr), presentkort på massage m.m Det bästa av allt var såklart att dela ut våra två högvinster: Årskort Plus Max (ca 4750:-) Jag kände mig som den goda fén och fick massa kramar. Jag rycktes med i det hela och kastade serpentiner runt dem..... JIPPI!!!!
Strax innan 14 fick jag kasta i mig en macka för att sedan genomgå min PIMP-makeover. Tack Maria för att du orkade fläta mitt hår och tack alla goa rappare som yo-ade tillbaka :)
RESPEKT!! Hahahaha. 14.30 var det dags för rapparen Pappi Coolo att besöka Älvhögsborg för att genomföra sitt Pimp my bike-pass. Silvriga cyklar fick räcka och resten av pimpandet fick bli på mig. Jag kände mig hemma i kläderna och det var flera som inte kände igen mig.
- Vem f_n är det där? Har HAN gått fel eller? Fattar HAN inte att man inte får ha med sig egen musik på passen? (Kommentarer när jag gick med bergsprängaren från omklädningsrummet till cykelsalen... *asgarv*)
Jag och Ingrid körde ett litet överraskande dansnummer i slutet av passet och det satt som en smäck... jag är verkligen supernöjd med passet men känner mig, precis som vanligt, tom efteråt. Man har övat, funderat och längtat så länge och sen så bara.... slut.

Behöll hälften av min outfit och deltog i Ingrids dansaerobic med Michael Jackson tema. GRYMT!! Jag ska alltid ha baggyjeans när jag går på danspass, det kändes så rätt på något sätt och rörelserna blev inte lika tydliga som i små tighta trikåer...

Snabbade mig hem till Jojjo som hade födelsedagskalas/spelkväll/fest för vår lilla familj. Jättemysigt och min syster är grym på att laga mat... den man som fångar henne kan skatta sig lycklig. Fika, Pippi Långstrump, pärlplatteläggning och sedan en omgång GalenPanna avslutade denna underbara dag. Jag kommer att somna gott :)
PS: Saga har idag lärt mig flirta med bara ena ögat... se bild i mitt lilla collage
PS 2: Måste få skryta lite. På Öppet Hus idag gick Lina (kollega) gick runt med en f.d Plusmedlem som nu bestämt sig för att komma tillbaka. Någon gång under dera rundvandring så säger denna medlem att hon saknar mina pass och att boxkillarna i Göteborg nästan når upp i min klass..... Jag har nu växt 12 cm tror jag :)
GOD NATT!!

1 kommentar:

Sofia sa...

Åhh vad kul med temadag! Hade nog gett någon liknande kommenntar om jag såg dig då. :) Man känner inte igen dig alls