onsdag 18 november 2009

Imponerad...

... av mig själv!
Jag är ingen tidsoptimist utan snarare en tidseffektivist :)
Klockan 17 idag hade jag hunnit med följande:
- Ett cykelpass
- Ett styrkapass
- Ett schemamöte
- En dusch
- Tillagning av mat + äta upp den
- Genomgång av post
- Renskrivning av "nya schemat"
- Hämtning av böcker från en instruktörskollega
- 3 timmars föreläsning om Hälsa, stress och stresshantering
- Besök på SG ( http://www.sginterior.se/ )
- Shopping på ICA
- Provat ALLA svarta stövlar på hela Euro Skor
Ja, det var väl allt...

Klockan är nu 18.58 och jag har hunnit ha kvalitetstid med mig själv genom att på kanal5.se kollat in gårdagens avsnitt av Desperate Housewife. Jag har dessutom diskat och plockat undan alla träningskläder som hänger på tork. Lite dagbokskrivande nu och sedan plugg... tror tyvärr att jag kommer prioritera läxan i min nya kurs :)
KRAM

Inga kommentarer: