torsdag 26 november 2009

Nytt angreppssätt

Uppe med tuppen och drack te tillsamman med Vakna med the voice. Sprang sedan till stationen för att inse att tåget var inställt och ersatt med buss = försenad till min handledarträff.
Snabbade mig så mycket jag kunde och när jag kom dit hade det beslutat sig för att ha enskild handledning idag och jag kunde komma tillbaka om en timme. Suck!

75 min senare öppnade de dörren och vi kunde börja diskutera min uppsats. Ett givande möte för de förstod att jag hade kört fast med min lite vaga frågeställning. Vi kom fram till ett nytt angreppssätt och det innebär tydligare frågeställning men mycket mer jobb. Min handledares avslutande ord var att: Om du vill bli klar så är det HÅRT jobb kommande dagar... ingen tid över till annat.... OOOPPPPS - SG ikväll och imorgon är det jobb och sedan bio, lördag utbildning + jobb på Butlers och på måndag ska jag jobba extra på SG. Det blir nog bra. Vem behöver sova liksom?

Har tagit med mig datorn hit till skolan och tänkte nu vara effektiv i två timmar. Fläsknoisette med råstekt potatis och dijonsenapsås i min "lilla" mage borde hjälpa mig på traven.

Uppdatering sker ikväll när glögg- och julklappskvällen på SG interiör och design är över - VÄLKOMNA DIT!

2 kommentarer:

Anders sa...

Nämen. En "gammal" goding jag känner (lite sämre nu dock) som bloggar, Kul Sofia!!
Alltid kul att läsa om någon i ens närhet.
Vad pluggar du förresten?

Pappi coolo sa...

Hej Anders! Jag har allt varit inne och läst din blogg också.... shit vad du tränar. :)
Kul med någon som lämnar kommentarer också, det gillar jag. Jag började plugga till lärare direkt efter studenten men har skjutit på min sista uppsats i typ 4 år på grund av jobb på diverse ställen.... Kram