onsdag 25 november 2009

Plugg plugg

Jag har varit jätteeffektiv ikväll och pluggat bättre än på länge.
TYVÄRR har jag jobbat med fel grej.
Imorgon ska jag till GBG och träffa min handledare igen och jag har knappt något att komma med... en ny inledning och kanske en helt ny frågeställning. Fick nämligen en ny idé när jag borstade tänderna, alltså inte så genomtänkt och kommer antagligen att sågas, men men.

Det jag har gjort idag är istället uppgiften om COPING som ska in nästa onsdag när det är dags för Hälsa, stress och stresshantering igen... märks det vilken kurs jag brinner mest för?
Den som jag läser för skojs skull eller den som kommer påverka min framtida karriär och ekonomi?

Förresten så har jag precis ryckt ca 25 grå hårstrån i min lugg.... mindre kul om man säger så :(

Inga kommentarer: