måndag 30 november 2009

Underbart!

Måndagar är verkligen underskattade...
Jobbat på SG hela dagen och min tidigare infunna julkänsla blev starkare när jag hjälpte kunder att välja lite julpynt och hitta de rätta julklapparna. Underbar känsla när man lyckas få dem riktigt nöjda. Julmusik i högtalarna och RISGRYNSGRÖT till lunch förstärkte stämningen ytterligare.

Måndagar innebär även världens härligaste träningsform, BODYCOMBAT!! Massa glada människor med kämparglöd som svettades tillsammans. Grymt jobb man har!
Efter mina pass kom jag hem till lägenheten och där väntade en matlåda som mamma skickat med Jojjo. Potatis, brunsås, hemmagjorda pannbiffar och lingonsylt. Det slank ner innan jag ens hade duschat. TACK!

Uppkrupen under en filt i soffan med en kopp te på bordet och datorn i knät, då har man inte mycket att klaga på. De enda som möjligen har det bättre just nu är Jonas och Dian som sitter på flyget till en 30-dagars semester i Thailand. Det är underbart att flyga, underbart att resa och underbart med nya äventyr. Jag kan ärligt säga att jag gärna hade bytt plats med dem och sluppit sitta här och skriva uppsats... trots att allt är så underbart ;)

Inga kommentarer: