torsdag 31 december 2009

Check!

2009 går mot sitt slut. Vissa toppar och en del bottnar gör att året får betyget OK. Varken mer eller mindre. 2010 däremot ska bli året då det händer! Inte bara snack utan även verkstad =)

I förmiddags gick jag en härlig promenad medan tvätten låg i maskinen. Jag tycker verkligen om vintern, när den är VIT. Det är så vackert och knakar så gött under fötterna. Lite vingligt är det men det hör liksom till. När vi har snö under så kort tid tycker jag att vi ska njuta av den istället för att klaga. Svenskar måste vara det folk som klagar mest av alla på väder och vind, vi är liksom aldrig nöjda. Grrrr. Jag ska börja njuta och se det positiva i alla väder, så det så.

Läget inför kvällen är under kontroll (tror jag)
  • All tvätt ren - check (men hänger på tork på alla lediga ytor i lägenheten)
  • Skiva till kvällen - check (bränd med lite blandad go musik)
  • Klänning - check (inköpt och struken, tog sin lilla tid)
  • Strumpbyxor - check (OBS, inte vita!)
  • Dryck - check (på kylning)
  • Kamera - check (batteri på laddning)
  • Lägenheten städad - check (funderade ett tag på att kasta ut granen men den får vara kvar några dagar till)
  • Dusch - nästa projekt!

Hoppas nu att ni alla får en underbar kväll och önskar er ett gott nytt år!!! Tänk på att 2010 blir så som 2009 slutar, alltså uppmanar jag er att sluta på TOPP!!

Inga kommentarer: