torsdag 31 december 2009

Pernille

Hmmm.... det blev varken film eller bok. Stensomnade i soffan och vaknade strax innan 23.
Satte mig vid datorn och loggade in på facebook. Pernille var online och vi chattade en liten stund. Hon kommer till mig sista helgen i Januari och jag ser redan fram emot det.
Vi har inte setts sedan i somras under ett blixtbesök i Helsingborg. Och innan dess sågs vi i Januari -09. Alldeles för sällan men det som är såå skönt är att när vi ses så är det som att tiden stått stilla och allt är som vanligt.


Pernille, du är en fantastisk människa!
Vi har upplevt galet mycket tillsammans och jag fick ta första bästa bild jag hittade. Om jag hade börjat leta i arkiven hade jag suttit här tills du kommer.... 4500 bilder från tiden på Gran Canaria och närmare 5000 bilder från vårt halvår i Thailand, då finns det en del att ta av. Denna bild är från Pernilles sista kväll i Thailand och vi rockade oss rejält svettiga på Seduction i Patong.

1 kommentar:

Liza sa...

ja, fina, fina pernille... När jag kommer från Åre måste vi se till att ta en hel elg tillsammmans allihopa... Jag saknar er!! Gott nytt år Sofia... TJOKOKO!