torsdag 31 december 2009

Ny mobil

I mitten av januari ska jag förnya mitt mobilabonnemang och då får jag en ny mobil på köpet. Jag trivs sååå bra med min men jag har haft den i 4 år nu och om jag ändå får en på köpet så är jag ju dum om jag inte slår till. Har kikat lite på Telenors hemsida (måste välja därifrån eftersom det är deras abonnemang jag har, och vill ha kvar). Det är en djungel och därför vänder jag mig till er för smakråd. Jag vill fortsätta med Sony Ericsson och efter mycket om och men står slutligen valet mellan dessa 4.
Överst till vänster: T715
Överst till höger: W595
Nederst till vänster: C905
Nederst till höger: W995
De finns i andra färger.
Så, vilken tycker ni??
De två nedersta har 8.1 kamera och de översta har "bara" 3.1 men de har stegräknare =)
NEJ, jag vill INTE ha en iPhone!

1 kommentar:

Sevtap sa...

Jag behöver också en ny mobil, meddela mig när du bestämt dig :) Så kan jag vara härmapa!