onsdag 30 december 2009

Special Combat

Jag fick hålla på med mitt combatprogram till halv 4 inatt och sedan somnade jag med i-poden i öronen och drömde om slag och sparkar hela natten.
Klockan nio var det dags att stiga upp för att öva och när det sedan var dags gick det riktigt bra. Endast 15 deltagare, men de gav järnet. 70 minuter kändes som 45 och jag hade gärna kört några låtar till.

30 min senare stod jag i receptionen. Väldigt lugnt där idag... folk vilar kanske för att ladda inför sina nyårslöften. Sålde dock solpoletter på löpande band. I små klänningar eller fina skjortor vill man helst inte vara genomskinlig. Jag hann faktiskt också med en 15 min solning idag innan passet, gött. Ser inte lika sliten ut nu, hihihihi.

Jag är så fruktansvärt trött, så ikväll blir det mys i soffan med slattarna ur chips- och ostbågspåsarna från tjejfesten. Antingen boken i knät eller huvudet på kudden framför en film, först MAT!!

Inga kommentarer: