måndag 28 december 2009

Juldagen - lite mer

Hallojse!
Jag skrev ett litet kort inlägg på juldagen och jag vill nu förlänga det lite lätt.
Kl 11.06 fick jag nämligen ett sms av min kära Homie och i detta sms kunde man läsa följande:
Homie! Jag är förlovad!

Elin och Mika på Edinas 30-årsfest. Klockan är för mycket för att leta bilder men denna passar bra då deras ögon glittrar ikapp :)Hur glad kan man bli på en skala? Elin och Mika är förlovade och ska gifta sig = massa planering och annat roligt för mig. När vet jag inte men det är lika bra att börja i tid, typ NU!!! Har redan surfat runt och kikat på roligheter till möhippan :)
Jag är dessutom riktigt stolt att jag inte sagt detta till någon sedan Mika avslöjade nyheten för mig på Edinas 30års fest den 5 dec. Grymt!


Under julledigheten har jag också upptäckt två dolda talanger, jag är grym på att:

- FICKPARKERA, även när det är berg av snö i vägen.


- GÖRA SNÖÄNGLAR :)

Imorgon har jag en galen dag framför mig så jag borde lägga mig, men jag måste skriva lite på en uppgift som ska in efter årsskiftet, lyssna igenom onsdagens specialcombat och städa lite inför morgondagens besök och rajraj. Klockan är ju bara 00.23 så det ska väl inte vara några problem??

Inga kommentarer: