måndag 28 december 2009

BÖTER

Idag blev jag återigen påmind om varför jag inte ska skaffa bil.
Jag håller ju inte koll på när det är röda dagar, ojämna veckor, måndagar osv. Speciellt inte så här i julhelgerna när man varken vet ut eller in gällande dagar.
Igår var det röd dag och jag gjorde en snygg fickparkering (såklart) utanför Hemköp och gick sedan hem och njöt av BodyGuard och popcorn.

Sprang till jobbet imorse och hade inte en tanke på bilen. Runt 14-tiden kommer pappa och slänger upp en böter på disken. FAN!!! 500kr i böter för att de tydligen skulle plogga just där just idag!!! Den satt inte fint, om man säger sååå. Kunde inte kommit mer olägligt.

Jaja, det är bara att se glad ut men shit vad jag kommer skrika när vi har Combatuppvisning om en timme. Plus står för lite pausunderhållning emllan finalerna och självklart är man med och rör i detta =)

Inga kommentarer: