tisdag 12 januari 2010

BodyCombatpremiär

Kiii yaaa!
Idag var det så dags för premiär av Bodycombat 42 i den nya salen på det nya schemat =)
Salen är kanonfin, schemat funkar och det nya Combatprogrammet är tufft. Svettades som en tok och då var det bara första gången, tänk sedan när man kan börja ta i. Hurra!!!
Vi hade våra nya Les Mills byxor på oss och de var lite för stora för mig. De stasade sig när jag blev svettig och det blev väldigt svårt att göra höga knän och jumpkicks. Skit också, jag som var så glad att jag hade hittat bra långbyxor. Jag hade dessutom glömt att klippa bort lappen där bak så i slutet av passet kände jag en blöt klump av papper på baken... fräscht.

Just so you all know, Sevim var med på passet och hon kämpade hela tiden. Bra jobbat!!!

Nu skulle jag snabbt beställa en bra skiva till min boxutbildning till helgen. Vad hände?
Jag har lyssnat på musik i snart två timmar och hittar låtar till cykelpass och annat. Inte bra, jag måste lägga mig så jag kan gå upp tidigt imorgon och få ihop en examinationsuppgift som ska in på onsdag. Ska även försöka hinna åka lite längdskidor innan jobbet kl 16... hmm.

Inga kommentarer: