tisdag 12 januari 2010

Rassel

Rassel rassel i luftrören... attans, jag har inte tid att vara sjuk. Känner mig dock pigg men avstod längdåkningen idag för att inte riskera något. Istället ägnas dagen åt den inlämningsuppgift som ska in på examinationen imorgon. Det flyter på bra men tar som vanligt längre tid än vad man tror. Just nu redogör jag för begreppet sömn och diskuterar det i relation till stress och (o)hälsa. Intressant!
Jag har länge velat ha någon rolig hylla i köket till alla mina téer. Beställde en i höstas men den kom aldrig och nu har den typen av shopping legat på is ett bra tag. För någon vecka sedan fick Sevim in en skitrolig hylla till SG. Inte alls en sådan jag hade tänkt mig men jag fastnade för den och tror att det kan fungera. Den är väldigt stor och går att sätta upp på 4 olika sätt eftersom den är kvadratisk. Jag har lånat hem den och har nu beslutsångest. Tror jag kommer att behålla den men kan inte bestämma vilket håll som är mest funktionellt för ett kök. Har tagit ett (dåligt) foto på den som jag sedan har roterat åt alla håll och nu ber jag er om hjälp.
Vilket håll är bäst?

Inga kommentarer: