lördag 16 januari 2010

Boxutbildning

Det blir dålig uppdatering hela helgen så jag håller i en Boxutbildning både lördag och söndag.
Imorse var jag på Plus kl 08 för att fixa lite frukost till 4 blivande boxinstruktörer. Sedan körde vi på till kl 18. De är jätteduktiga och jag som inte var så taggad innan blev positivt överraskad.
Ser faktiskt fram emot morgondagen =)

Har haft en lugn kväll med Jojjo och Tomas. Vi åt lite "tacogratäng" och kollade på "Min stora feta grekiska semester". Inte lika rolig osm den första men det har verkligen fångat den grekiska mentaliteten. Därefter blev det två omgångar av spelet Cluedo. Jag vann första gången då jag listade ut gåtan LÅNGT före de andra, hihihi. Andra gången var det jämnare och Tomas tog oss på mållinjen. Det är ett gammalt spel, men har ni inte testat så gör det.
Nu måste jag snart ladda för morgondagen, tänkte nämligen ta mig en skidtur imorgon. MÅSTE, MÅSTE, MÅSTE. Ska bara kolla av min mail och facebook. Och kanske öva två combatlåtar. Kom på att jag ska ha hela passet själv på måndag och jag hade ju bara 3 låtar på vår premiär... 7 kvar att lära in på en kväll, hmmm. Känner igen detta...
Natti

Inga kommentarer: