fredag 15 januari 2010

Klagomål

Sitter nu i soffan och försöker planera helgens boxutbildning samtidigt som jag äter marängswizz och ser på Let's Dance med Tomas. Trevligt fredagsmys :)

Jag ska göra ett snabbt klagomål och detta riktar sig till alla klagomurar där ute... Här har vi byggt om en hel träningsanläggning utan att behöva ha stängt mer än de vanliga stängda dagarna; jul och nyår. Ändå ska folk klaga på minsta lilla detalj och det gör mig väldigt ledsen.
Allt är så omständigt, jobbigt och förvirrande. De ska aldrig mer gå till F-hallen för det är tydligen ett träningspass att hitta dit, det var bättre när det serverades öl och mat på romerska (typ 1985) och det är inte bra med hänglås på skåpen, osv. Jag fattar inte hur man orkar klaga på precis allt.... Försök se lite ljust på saker och ting och ta förändring som en chans till nystart.

Nä, jag vill verkligen inte gnälla så nu ska jag rikta full uppmärksamhet mot utröstningen i Let´s Dance =)

Inga kommentarer: