söndag 10 januari 2010

I balans vs Johan Falk

Trots att jag redan kl 18 var sugen på att krypa till kojs är jag fortfarande vaken och ligger här i soffan. Jag försöker kombinera skrivningen av en inlämningsuppgift och tittande på Johan Falk.
Det går sådär.
Jag fastnar stundvis i boken I balans av Giorgio Grossi och ibland kan jag inte slita ögonen från tv'n och spänningen i filmen.
Min ergonomiska ställning är katastrofal men vad gör det när hela kroppen, från fotsula till fingerspets, ändå är ömmare än någonsin.

Tror dock att uppgiften är klar att skicka in. Om inte annat så får jag väl göra korrigeringar i efterhand. Jag måste få iväg den så att jag kan lägga fokus på den examinationsuppgift som ska in på onsdag.

Borde öva combat för fulla muggar, men det får faktiskt vänta till imorgon. Har några luckor mellan tvättarna på morgonkvisten. Håll tummarna för att det räcker, 18.45 är det premiär för nytt program i ny sal. Passet är fullbokat, även alla reservplatser. NERVÖST!!

1 kommentar:

Lina sa...

Combaten kommer du klara galant. Det är bara nyttigt att va lite smånervös ;)

Pappi klarar allt!