fredag 8 januari 2010

Let's dance

Idag kl 20.00 startade årets upplaga av Let's dance. Jag kollade ganska mycket på detta program förra säsongen eftersom jag tycker att det är perfekt som avslappning när jag kommer hem från jobbet på fredagar, och inte orkar koncentrera mig på en film. Idag småkollade jag lite medan jag grejade med annat och det verkar vara en salig blandning av "kändisar".
Rabih och Gudrun Schyman i samma underhållningsprogam kanske inte är det man väntar sig i första hand. Jag missade ganska många par men Agenta Sjödin är en klar favorit. Jag har alltid tyckt om henne som programledare och hon verkar vara en trevlig och omtänksam person. Ska hålla en tumme för henne tror jag.
För att med gott samvete kunna ha lite socialt umgänge i helgen så skulle jag plugga lite under tiden... något hände. Jag stensomnade i soffan och vaknade av att Jojjo ringde för 10 minuter sedan. Vilken panik, jag var säker på att det var får Plus och att jag var försenad till vår tillsynes militäriska utbildning. Skräck!
Hihiihi, skämt åsido, jag borde nog lägga mig så att jag är utvilad imorgon.
Natti

Inga kommentarer: