måndag 4 januari 2010

My new phone

Igår var jag, Jojjo, Bedros och Krippe på Överby. Då passade jag på att prata med säljarna i Telenors monter. Jag förklarade läget för dem och visade min lilla lista på de 4 mobilerna jag kommit fram till att jag kan tänka mig.
W595 - inte tillräckligt ny för att jag ska tjäna på att binda upp mig en längre tid
W995 - inga kvar
C905 - har utgått ur sortimentet
W717 - bara i ljusrosa (I don't think so)
Vi diskuterade lite fram och tillbaka och jag fick känna på alla telefoner. Efter många om och men fann jag en som passar mig. Sony Ericsson Yari. Nästa val gällde färg, vit/röd eller svart. Jag tog den vit/röda eftersom jag trivs så bra med min vit/orangea.
Det var något krångel med något igår så jag kunde inte få mobilen förrän idag. Serviceinriktad som min säljare (Johan K) var så kom han till Plus med min mobil idag, när han åkte hem från jobbet. Snällt!! Tackar och bugar =)

Som ni förstår vill jag nu ägna de sista timmarna av denna kväll åt att kolla igenom mobilen och göra massa inställningar. Därför blir inlägget om restan av dagen kort.

11-16 SG. Massa reavaror så kika förbi där; smycken, barnkläder, julsaker, kitch, krokar osv.
16.45 StepUp med Bedros. Gick mycket bättre idag, stepping queen.
18-21.30 Instruktörsmöte och flytt av material från sal 1&2 till NYA SALEN!!! På måndag inviger vi den. Först ut är Bedros och sedan är det min tur med BodyCombat premiär.

Nu ni är det dags för soffan med min Yari.

2 kommentarer:

Lina sa...

Hihi, soffan med min Yari... Låter lite som du skaffat dig en finsk pojkvänn :P
Hoppas ni kommer trivas bra ihop.

Pappi coolo sa...

Det var lkisom tanken, dett det skulle kunna dubbeltolkas. Och det gjorde det, nästan =)