tisdag 5 januari 2010

Snooze

Jag tror jag har hyllat snoozeknappen på väckarklockar förut. Om jag inte har gjort det så passar jag på att göra det nu. Hurra för snooze!

Imorse skulle jag vakna till kl 09.30 men jag har snoozat en hel timme. Eftersom jag alltid måste skylla på något så får min nya mobil skulden. Snoozeintervallen var annorlunda, 7 min istället för 9 min. Alltså hann jag inte bli av med tröttheten under snoozen och fick göra om flera gånger. Att jag sedan bytt alarmsignal kan också vara en orsak. Den nya är så hurtig att man säkert kommer vilja slänga mobilen i väggen någon gång.

Nåja, nu är jag i varje fall uppe.
Ska analysera en finallåt till torsdagens POWERSTEP. Sedan blir det jobb på Plus 12-18 och sedan måste jag plugga. Jag har inte pluggat ett dugg 2010. Not good, gummisnodd.

1 kommentar:

S sa...

Snooza mig hit och snooza mig dit. Jag HATAR att snooza, fattar inte vitsen med det??? Man plågar ju bara sig själv, hahaha.

Jag ska också börja plugga lite för första gånge 2010, har både ett paper samt en artikel att skriva på. Kul, men svårt att ta tag i! Lycka till med ditt, och snooza lugnt :)