onsdag 17 februari 2010

Effektiv

Åh, jag älskar när jag är så här effektiv.

Tvättat
Haft cykelpass
Duschat
Ätit långfrukost med Tomas (makrillfilé smakar bättre än det luktar, mums)
Hängt upp all tvätt
Fått iväg två viktiga mail
Bäddat
Fixat i min kalender

Klockan är dessutom bara 11.00. GÖTT!!!

Skulle jobba en kortis i receptionen ikväll men det blir även några instruktioner på gymmet så DEN STORA STÄDDAGEN får vänta till imorgon. Kanske lika bra det.
Tomas åker till Tyskland ikväll, på obestämd tid (1-2veckor). Det beror på hur det känns med hans date.... hihihihi. Kommer bli både skönt och tomt.

Helgens bravader börjar sakta suddas ut (det som fanns kvar) och jag börjar inse att i stort sett INGEN bryr sig om hur jag var, vad jag sa och gjorde. Puh!
Jag har gått här och målat upp de värsta tänkbara scenerna men ju fler jag träffar som var ute i lördags desto mer kan jag slappna av.
Jag har fortfarande inte skrivit om lördagen här i bloggen, ska försöka hinna med det idag. Väntar fortfarande på bilder från dagens alla specialpass. Ni kommer svimma när ni ser Bedros.
Nu ska jag fortsätta vara effektiv innan det blir matlagning med kombon, avskedsmiddag ;)
Potatis, fiskpinnar och remouladsås. En gammal husmansklassiker.

Inga kommentarer: