onsdag 17 februari 2010

Glad för det lilla

Jag blir verkligen glad för det lilla (speciellt om det är godis).
Igår kväll packade jag upp en påse med saker Jojjo hade lämnat hos Sevim i lördags.
Helt plötsligt står jag med ett litet rött paket i min hand. På paketet står det dessutom Pappi coolo. Jag öppnade försiktigt kuvertet och kunde läsa att det var till mig från Sevim, på alla hjärtans dag. Så sött!
Jag som i söndags gick här och muttrade över allt spektakel kring denna dag, hihihihihi.
Bara för jag inte har någon lover att mysa med.

I paketet låg små lyxpraliner... jag och Tomas tog dem till avskedsdessert idag. Mums.


För ett tag sedan skrev jag om en sida som heter: La Postina.
Det är en sida där man sätter ihop sitt eget lilla paket med menstratutionsskydd. Har ingen aning om hur jag hamnade där men den är skitbra. Vissa kanske behöver mer av en grej och andra bara en ensaka av en annan osv. Här får man precis det man behöver, direkt i brevlådan. Det är liksom inte ens dyrare än i affären. Coolt.
Idag damp det ner ett sådant paket hos mig och när jag öppnade kartongen låg det 6 förpackningar med MAOAM-kolor där i. Jag blev skitglad.
Tycker inte det är de godaste kolorna men ändå.... det är tanken som räknas.
Är jag inte värd att äta dem redan idag då?
Dagen är ju ändå redan förstörd ur nyttighetssyfte, i och med chokladbitarna.
Hihihihihi.

Tomas sitter nu på tåget/flyget till Tyskland och jag hoppas han fick med sig alls. I mina ögon hade han ett lite osystematiskt sätt att packa.... Trevlig resa !!!

Inga kommentarer: