tisdag 2 februari 2010

Kombo

Igår blev jag KOMBO. (Blav en del missförstånd när jag sa SAMBO).
Min barndomsvän,Tomas Johansson (även kallad T2), flyttade in och ska bo här i åtminstone 3 månader. Sedan får vi se hur vi gör. Kanske går varandra på nerverna efter bara några veckor, hihihi. Än så länge känns det riktigt bra. Det har bland annat inneburit att det blivit mat tillagad vid lunchtid, två dagar i följd! Perfekt ju, med tanke på min nystart.

Man kan även få sig en del goda skratt som kombo. För 5 minuter sedan skulle Tomas prova sina nya simglasögon. De var lite hårda så han skulle töja ut dem.
Hahahaha... När jag vände mig om, från datorn mot tv'n möttes jag av följande syn:

1 kommentar:

Liza sa...

ÅH!! Mysigt att ni blir "kombor" igen... Ni passade bra som de. Hälsa Tomas att de va supernajs att ha honom häruppe, nu fattas bara du också ;-) Kom hit nu Pappi!!