onsdag 3 februari 2010

Morgonmys

Godmorgon!
Uppe med tuppen för att kunna mysa lite med en långsam frukost innan mitt cykelpass kl 08.00
Har piffat mitt fönster lite inför våren... som nog dröjer ett tag. Det snöar ju som aldrig förr.
Mysigt tycker jag. Allt ät bättre än slask.
Hur tycker ni fönstret blev?

Nu väntar cykelpass, kettlebell, några timmar i receptionen och sedan plugg här hemma.
Ska träffa mina handledare imorgon, kan vara trevligt att kunna presentera några nya meningar sedan jag var där sist.
Ha en kanonbra dag!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Fönstret belv jätte fint. Hade tänkt komma till dig och cykla i dag men blev inkallad på lunchstyrkan i stället. Så var det med det. Kanske nästa onsdag. Ha en bra dag vi kanske ses.

Sofie sa...

Ser mysigt ut! Jag måste bli betydligt bättre på att gå upp på morgonen - långa frukostar är verkligen en bra start!!

Ha en bra dag! Kram

Annelie sa...

Åhh fönstret ser jättefiint ut :)